ȊNTREBĂRI FRECVENTE

1. Cum creez un nou rezumat?

Mergeți în pagina numită Rezumate. Faceți click pe butonul myIAFabstract și începeți să completați formularul dedicat. Trebuie însă să aveți la îndemână email-ul de confirmare a înregistrării prealabile la Iasi Arrhythmia Forum 2021.

 

2. Cum editez un nou rezumat?

Odată începută completarea formularului de transmitere a rezumatelor, sistemul vă va ghida prin 5 pasi pentru editarea rezumatului.

 

3. Pot trimite rezumatul de mai multe ori?

Nu. Rezumatul trebuie să conțină informații noi și originale, care nu au fost publicate în altă parte înainte de 04 aprilie 2021.

 

4. Ce limbă trebuie să folosesc pentru realizarea rezumatului?

Toate rezumatele trebuie transmise în limba engleza, având corecțiile realizate conform ortografiei folosite în engleza britanică.

 

5. Câte afilieri poate avea un autor?

Fiecare autor al unui rezumat poate avea menționate maximum 2 afilieri.

 

6. Câte rezumate poate trimite un autor?

Fiecare autor poate transmite maximum 2 rezumate.

 

7. Există o limită de cuvinte / caractere pentru un rezumat?

Conținutul unui rezumat nu poate depăsi 300 de cuvinte, iar titlul acestuia va avea maximum 200 de caractere.

 

8. Există lucruri de care trebuie să țin cont la finalizarea editării rezumatului?

Da. Asigură-te că ai apasat butonul “Trimite” pentru a permite materialului să ajungă la noi.

 

9. Am transmis rezumatul, dar nu am primit nici o confirmare. Ce trebuie să fac?

Trimite un email în sensul ăsta la adresa contact@iasi-arrhythmia.ro. Vei primi un răspuns în 48 de ore.

 

10. Ce se întamplă dacă trimit rezumatul, dar nu m-am înscris în prealabil (înregistrare gratuită pentru cele 5 specialități menționate pană la data de 1 februarie, dar cu taxă de participare pentru aceste specialități după 1 februarie 2021)?

Primirea rezumatului tău va fi invalidată, iar acesta va fi sters automat de pe serverele noastre. Singura modalitate de validare a trimiterii rezumatului este cu înregistrarea prealabilă.

 

11. Ce trebuie să fac după ce rezumatul meu a fost acceptat?

Ȋn primul rând, trebuie să verifici care este tipul de prezentare, oral sau poster, pentru care rezumatul tău a fost acceptat si apoi să începi realizarea prezentării pentru Congres. Unul dintre coautori trebuie să ia parte la manifestare pentru a realiza prezentarea. Ȋn cazul în care apar probleme în posibilitatea respectării acestor instrucțiuni, un email către organizatori la adresa de contact@iasi-arrhythmia.ro trebuie transmis pentru a informa asupra acestor aspecte.

 

12. Am ales tipul de prezentare orala, dar rezumatul meu a fost programat sub forma de poster?

Comitetul Ştiințific este cel care ia decizia finală asupra modalității de prezentare a rezumatelor. Dacă nu dorești să prezinți sub formă de poster, te rugăm să iei de îndată legătura cu organizatorii la adresa de email contact@iasi-arrhythmia.ro pentru anularea prezentării.

 

 

 

ro_RORomanian
en_USEnglish ro_RORomanian